dimecres, 10 d’octubre del 2012

Sorteo un Beso en París


Aquí tenéis en resumen un concurso en el que participo. ¡Animaros, serán muy afortunados los que ganen!



http://www.alaspapel.com/2012/10/semanas-aniversasticas-i-sorteo-un-beso.html

FECHA MÁXIMA:  15 DE OCTUBRE

dimarts, 3 d’abril del 2012

Dia trist

Hola, avui tranquil·lament a casa he estat escoltant durant tot el matí miolar a un gat. No li vaig donar gaire importància fins que la meva germana gran va venir a casa dient que un gat estava greument ferit i s'estava morint. Les meves germanes i jo vam sortir amb un plat de llet per si tenia gana. Quan el vaig veure fins i tot vaig plorar...Donava tanta pena, estava mig mort i s'arrossegava com podia. La meva germana va trucar urgentment a la protectora d'animals i una estona després un home se'l va emportar a Mataró. Avui no posaré cap recomanació.

Fins aviat... =( 

dissabte, 31 de març del 2012

Esquiada a la neu

Hola a tothom!
Fa molt que no escric, però es perquè no tenia res d'interessant per explicar, era la rutina de sempre: escola, casa, deures, escola, casa, deures...Bé, però ahir va ser diferent, i per aquesta raó estic escrivint; ahir vaig anar d'excursió a la esquiada de la Masella! M'ho vaig passar molt bé, si no fos perquè em vaig marejar a l'autocar a l'arribada i a la tornada...Però em va ser igual perquè he après (més o menys) a esquiar, encara que em va costar molt al principi perquè no parava de caure i hem costava moltíssim frenar als pendents de neu; però després de caure una i altre vegada vaig anant agafant-li el truc i vaig  poder muntar-me a la tele-corda que al principi no volia pujar perquè hem feia por. Crec que ha valgut la pena anar, perquè a part de que he pogut aprendre a esquiar, també he pogut anar a la Masella, que està a la frontera de Espanya i França; i a mai he anat allà.
Ara que ja he explicat una mica de com m'ha anat l'excursió, passarem a la recomanació:



Memorias de Idhún:
És un llibre castellà, de gènere fantàstic. Me'l va deixar un amic que és molt simpàtic i li estic molt agraïda per haver-me'l deixat. És un llibre molt bo per als que els agrada el llibres de fantasia i aventures d'un nen de 13 anys (que són els anys que tinc jo, per si no ho he dit mai) que una tarda quan ve de l'escola veu als seus pares morts per unes persones molt estranyes, i més tard venen uns altres més que el treuen de casa seva i el porten en un altre món; més tard es veurà involucrat en una guerra d'un altre món.


Fins aviat!

divendres, 16 de desembre del 2011

PERO QUAN DE TEEEMPS!!


Hola a tots!
Fa temps que no escric al meu bloc, igualment no he tingut res mogut. Bé, he tingut que fer una exposició sobre el tema que m'interessés en la classe de castellà, i ha sigut horrible! M'he mort amb la vergonya quant ho vaig fer però ara em sento millor pensant que ja he passat la mala estona i ara ho tenen que fer els demès de la meva classe. Aquests dies m'estic llegint un llibre que és força bo que em va recomanar un dels meus millors amics i ara el recomanaré per vosaltres:

CRUZADA EN JEANS

És un llibre que tracta sobre un noi de 15 anys que viatja al passat amb una màquina del temps i després es perd al passat sense saber com tornar a la seva època. Espero que el llegiu!

ADEEU!

divendres, 16 de setembre del 2011

Demà aniverari de la Kris

Hola a tothom, ja ha començat l'escola i estic molt contenta perquè aquestes vacances eren molt avorrides. Ja veig a la Caiyu i a la Yawen i això m'ha fet encara més contenta de que comenci l'escola. Demà celebrarem l'aniversari de la Kris i avui he quedat amb la Caiyu i la Yawen però comprar-li un regal que li faci il·lusió. M'agradaria ensenyar fotos de les meves amigues i meves però abans tinc demanar-lis permís. Hi ha un manga que m'agrada molt qui no ho pugui llegir també ho pot buscar per youtube i esta la sèrie. 





El manga es diu pichi pichi pitch i a mi m'ha agradat molt espero que a vosaltres també! 


PD:No penso dir lo que li regalarem a la Kris fins que no l'hagem donat jajaja


diumenge, 21 d’agost del 2011

Avui estic una mica desanimada

No se perquè aquests dies m'enfado amb facilitat i canvio d'ànims ràpidament. Estic aquests dies tan desanimada que no tinc ganes d'escriure tampoc. Ara només tinc ganes de parlar amb les meves amigues per veure si m'entenen però la Yawen i la Caiyu no tinc comunicació amb elles i la Kris només puc parlar amb ella en el msn perquè ella té que fer deures de socials i no pot sortir gaire. Bé, ja estic cansada d'escriure, ja ens veurem quant em trobi millor.

dissabte, 6 d’agost del 2011

Quant de temps!

Aquests dies no he estat escrivint perquè tampoc no m`ha passat res importat. Bé, només una cosa i es l'únic que faig casi tots aquests dies. Es que hi ha una pàgina web que serveix per poder veure totes les pel·lícules que vulguis i també series. Llavors se'm va acudir de buscar una sèrie de dibuixos animats que m'agradava moltíssim però ho van quitar de la tele, i estaven tots els capítols! No he parat de mirar capítols tota l'estona, es que m'agradava tant! Aquesta vegada no recomanaré el llibre si no que us recomanaré la sèrie. Però en realitat es més pensada per noies.                                                                             SAILOR MOON


Potser hi haurà gent que pensarà que podria ser infantil però l'enyorava tant aquesta sèrie que ara que la puc veure no podré estar bé sense poder acabar tots els capítols. Per cert és molt tard, així que fins aviat!