dijous, 30 de juny del 2011

Només llibre de recomanació i una mica més

Ja he tornat!
Aquesta tarda no he fet gaires coses però he anat a casa de Kris per passar l'estona ja que estem de vacances sobra temps. Però no tinc gaires ganes d'escriure encara que són vacances perquè hi ha un comic que tinc ganes de llegir així que passem a la part de recomanació!: 
                                                                                            SAKURA


Aquest manga es molt bo però ja fa temps que el vaig llegir. Ara la Kris se'l llegeix i jo el recomano perquè es molt interessant i molt entretingut, a les biblioteca de Lloreda estan tots els llibres que recomano en aquest bloc (sento no haver-ho dit abans :P!)


Adéu!
  

Matí amb la Cris

Bon dia!
Aquest matí m'he despertat a las 7 i quart perquè havia quedat amb la Cris i la seva mare a caminar i després al IKEA a berenar. Quant em va trucar a casa ja estava preparada per sortir. Em vaig divertir força però quant vam acabar la Cris es va entrebancar i es va fer mal, però no era greu. Finalment he arribat a casa i parlo amb un noi que es amic meu però no vaig anar a la biblioteca quan vam quedar però no vaig anar perquè ahir vaig tenir que anar a veure a la Cris i m'estic disculpant. Bé, encara no se com fer-ho. Aquesta vegada no recomanaré perquè encara falta explicar lo que em passi per la tarda així que esperaré fins que sigui aquell moment. 


FINS DESPRÉS!

dimecres, 29 de juny del 2011

Dia mogut

Bona tarda a tothom!
Avui estic força cansada perquè he tingut aquest matí vaig anar a la platja amb les meves germanes i la meva mare i hem tingut que anar de peu perquè deia la meva mare que caminar era molt saludable i mai fèiem exercici. M'he quedat esgotada quant ja havíem arribat a la platja encara més nadant i finalment venint a peu encara més amb la calor que feia. Després em vaig sorprendre perquè la meva amiga Cris s'ha fet un bloc que em va alegrar molt, ara podré seguir més blocs. Després la vaig acompanyar a la Cris a la piscina perquè li anaven a donar un diploma (veure bloc de la Cris: www.kristinetapitukka.blogspot.com) . Bé, ja no tinc més ganes d'escriure així que anem a la part de la recomanació de llibres:                 Marmalade boy

Aquest és un altre manga (aquests dies no paro de llegir manga jajaja)
que m'agrada molt, trata d'una noia que es torna boja perquè els seus pares després d'anar a un viatge a "hawai" coneixen una parella i es decideixen cambiar de parella. Aquella altre parella tenen un fill i s'enamorarà d'ell. Aquest llibre es molt emocionant i espero que no os hagi fet un embolic jaja.

Fins després!

dissabte, 25 de juny del 2011

Platja amb les meves amigues!

Holaaa!!
Sento que faci tant que no escric en el meu bloc però aquests dies no en tenia ganes d'escriure ja que só vacances d'estiu. Però ahir m'ho vaig passar tant bé que valia la pena escriure-ho, doncs suposo que amb el títol ja ho heu endevinat: ahir vaig anar a la platja amb les meves amigues i m'ho vaig passar molt bé. Però va costar força convèncer a la meva mare de que anava a la platja amb les meves amigues que eren la Cris i la Yawen, tinc una altre amiga que no va anar però com no he parlat de ella casi doncs es diu Caiyu i l'estimo tant com la meva resta d'amigues però si no parlo casi d' ella es perquè molt poques vegades be quan quedem a llocs. El cas es que quan vaig poder convèncer-la a poder anar i va arribar el dia vam anar amb el cotxe de la mare de la Yawen i després quan vam arribar la Cris i la Yawen no van voler ficar-se a l'aigua, però al final la Cris es va animar i es va ficar, m'he divertit moltíssim i espero que tornem a anar aviat. Aquests dies llegeixo més mangas que res. Hi ha un que m'agrada molt i us el recomano, fa molta gracia!  
                                                                                                                           School Rumble


Portada

És un manga que m'encanta però encara no m'he llegit tota la col·lecció, tinc llegits fins el 13 però encara em queda un munt per acabar tota la col·lecció, he elegit com imatge el volum 9 perquè si, i si surt una noia vull aclarir que no vol dir que sigui de noies només si no que si mireu altres portades mirareu que també surt imatges de nois. Aquest llibre és mixt i el poden llegir tant noies com nois.

dimarts, 14 de juny del 2011

Vacances d'estiu

Bona tarda,
Avui era l'últim dia de classe, per tant...Per fi han acabat les classes! Estic força contenta perquè ara tindré temps de descansar i llegir sense preocupar-me de no tenir temps per fer els deures. Per ara encara segueixo tenint simplement un seguidor, però es millor tenir tres pèls al cap que sense cap, oi? Bé, avui vull recomanar un llibre que me'l vaig acabar justament ahir, però aquest no es escrit per la Gemma Lienas, si no està escrit per Agatha Christie, que es una escriptora de novel·la negra, a diferència de sempre, aquest llibre es castellà:

Diez negritos
PortadaAquesta novel·la és força interessant i molt intrigant, jo us ho explicaria encantada,  però simplement us diré que té que veure amb una cançó de bressol en la que deu negrets van desapareixent d'un en un fins que no queda cap, i passarà lo mateix amb 
vuit invitats i dos criats en els que estan en una illa que hi ha una mansió d'un desconegut que els reuneix per castigar-los acusant-lis de crims que van fer en el passat. 







 

dimecres, 8 de juny del 2011

Malalta! :(

Bona tarda.
Avui no estic d'ànims, ja que em trobo malalta. Em fa mal la gola i no paro de tossir. I sabeu com? Per la meva torra dallonses de la meva germana que me va  contagiar, la molt...Bé, tant és, lo que està fet està fet. Ara mateix estic a casa de la Cristina. Estic fent el treball de síntesi que vaig dir ahir. Estem jo i la Cristina molt ocupades així que ja ens veurem!
El llibre que vull recomanar és el següent:


El gos que corria cap a un estel


És un llibre força bo. Me'l va recomanar la meva professora de català. És un llibre sensible. Tracta d'un nen que es diu Joel i té dotze anys, i li comença una història que li canviarà la manera de ser justament quan veu un gos que corria cap a un estel.

dimarts, 7 de juny del 2011

Treball de síntesi

Holaa!

Sento que aquests dies no hagi escrit en el meu bloc. Estava ocupada estudiant per dos examens. Estic escibint a classe ja que podem utilitzar l'ordinador lliure. Demà ja comença el treball de síntesi, i tenim que fer grups de quatre. Les meves amigues ja podriem formar un grup sense problemes, però la Yawen i la Caiyu, una altre amiga que l'estimo molt però no va a estudi assistit, han anat a un altre grup amb dos nois que estudien força bé, però sempre estic farta que no parin de fer-me bromes. La Caiyu és una estudiant exemplar i m'agradaria tenir unes notes tant elevades com ella. El meu ordinador està apagat per falta de bateria i estic utilitzant el de la Cristina, així que ja ens veurem. Avui no tinc temps de recomanar un altre llibre, però ja ho faré la pròxima vegada. 


Adeeeeeeeu!!