divendres, 16 de desembre del 2011

PERO QUAN DE TEEEMPS!!


Hola a tots!
Fa temps que no escric al meu bloc, igualment no he tingut res mogut. Bé, he tingut que fer una exposició sobre el tema que m'interessés en la classe de castellà, i ha sigut horrible! M'he mort amb la vergonya quant ho vaig fer però ara em sento millor pensant que ja he passat la mala estona i ara ho tenen que fer els demès de la meva classe. Aquests dies m'estic llegint un llibre que és força bo que em va recomanar un dels meus millors amics i ara el recomanaré per vosaltres:

CRUZADA EN JEANS

És un llibre que tracta sobre un noi de 15 anys que viatja al passat amb una màquina del temps i després es perd al passat sense saber com tornar a la seva època. Espero que el llegiu!

ADEEU!

divendres, 16 de setembre del 2011

Demà aniverari de la Kris

Hola a tothom, ja ha començat l'escola i estic molt contenta perquè aquestes vacances eren molt avorrides. Ja veig a la Caiyu i a la Yawen i això m'ha fet encara més contenta de que comenci l'escola. Demà celebrarem l'aniversari de la Kris i avui he quedat amb la Caiyu i la Yawen però comprar-li un regal que li faci il·lusió. M'agradaria ensenyar fotos de les meves amigues i meves però abans tinc demanar-lis permís. Hi ha un manga que m'agrada molt qui no ho pugui llegir també ho pot buscar per youtube i esta la sèrie. 





El manga es diu pichi pichi pitch i a mi m'ha agradat molt espero que a vosaltres també! 


PD:No penso dir lo que li regalarem a la Kris fins que no l'hagem donat jajaja


diumenge, 21 d’agost del 2011

Avui estic una mica desanimada

No se perquè aquests dies m'enfado amb facilitat i canvio d'ànims ràpidament. Estic aquests dies tan desanimada que no tinc ganes d'escriure tampoc. Ara només tinc ganes de parlar amb les meves amigues per veure si m'entenen però la Yawen i la Caiyu no tinc comunicació amb elles i la Kris només puc parlar amb ella en el msn perquè ella té que fer deures de socials i no pot sortir gaire. Bé, ja estic cansada d'escriure, ja ens veurem quant em trobi millor.

dissabte, 6 d’agost del 2011

Quant de temps!

Aquests dies no he estat escrivint perquè tampoc no m`ha passat res importat. Bé, només una cosa i es l'únic que faig casi tots aquests dies. Es que hi ha una pàgina web que serveix per poder veure totes les pel·lícules que vulguis i també series. Llavors se'm va acudir de buscar una sèrie de dibuixos animats que m'agradava moltíssim però ho van quitar de la tele, i estaven tots els capítols! No he parat de mirar capítols tota l'estona, es que m'agradava tant! Aquesta vegada no recomanaré el llibre si no que us recomanaré la sèrie. Però en realitat es més pensada per noies.                                                                             SAILOR MOON


Potser hi haurà gent que pensarà que podria ser infantil però l'enyorava tant aquesta sèrie que ara que la puc veure no podré estar bé sense poder acabar tots els capítols. Per cert és molt tard, així que fins aviat!

   



divendres, 29 de juliol del 2011

Ja he tornat!

Hola!
He tornat, i no sabeu lo moltíssim que tenia de ganes de tornar a escriure! Ara estic molt cansada i no puc quedar-me a escriure gaire. Demà ja escriuré més i explicaré que tal m'ha anat.


FINS DEMÀ! 

dilluns, 4 de juliol del 2011

Comiat

Hola,

Demà m'en vaig de viatge i us enyoraré molt a tothom...Però ja vindré d'aquí a un mes així que no fa falta ser tant dramàtica. Avui he tornat els llibres de la biblioteca i del institut. Estic molt cansada i tampoc no tinc ganes d'anar perquè sense les meves amigues serà molt avorrit. I aquí la recomanació:


Aquest es un manga que m'agrada molt perquè la seva història es molt entretinguda. Encara no me l'he llegit tots els volums però el volum dos me l'emportaré al Marroc.


ADEEEEEEEEUU!!!! :(













diumenge, 3 de juliol del 2011

Dia avorrida a casa

Hola,


Buuff, sort que tinc un bloc per escriure perquè si no em tornaré boja sense fer res. Encara que només em segueix la Kris espero que algú segueixi però sense publicar-ho (SI US PLAUI! *_*). Avui lo únic interessant que tinc per explicar es que he estat parlant per telèfon amb la Kris unes quantes vegades. L'altre cosa que us volia explicar es que d'aquí a un dia m'en vaig al Marroc a veure als meus cosins i tiets i a la meva casa del Marroc no tinc internet per tant no podré escriure al meu bloc només alguns dies en el que vagi al locutori podré escriure com em va allà tot. Però encara em queda demà així que encara puc escriure una altre vegada. Bé, passem a la recomanació:                                                                         KARIN
 
Aquest manga m'agrada ja me'l vaig llegir fa mesos però ara se l'està llegint la Caiyu, una amiga meva, ja us havia parlat d'ella però tan es. Aquest manga tracta d'una noia que es vampira, però una vampira molt especial, perquè en comptes de beure sang, la expulsa. Però s'enamora d'un humà i la vida se li torna més complicada.


Fins demà!